Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Εγώ είμαι ρε...


Τι να τον κάνεις τον καημό...
Να κυνηγάς την γκόμενα και αυτή να φεύγει. Να μην σε θέλει. Να σε τυραννά και να μην σου κάθεται. Να θέλεις να αποδείξεις πως είσαι γκόμενος αλλά να μην μπορείς. Να προσπαθεις από τους διπλανούς σου να δείξεις πως είσαι μεγάλος αλλά να μην σου την φτιάχνει την μέρα η γκόμενα. Και να κυνηγάς να βγεις μπροστά, με το συμπάθειο, έχοντας στο παντελόνι το ένα από τα δυό που θέλει η ζωή για νάσαι άντρας. Και να θέλεις όμως να δείξεις πως είσαι άντρας.
Δεν το πολυκατάφερα στην μάταιη αυτή ταλαίπωρη ζωή, γιατί πάντα ήθελα να κρύβω το κουσούρι μου.
Κι έβαλα τώρα τόσους να το παίζουν ...σαΐνηδες προσπαθώντας να με ανακαλύψουν. Βρε, μπας και δεν έχουν καταλάβει πόσο εύκολο είναι να με βρούνε;
Μήπως δεν ξέρουν πως υπάρχει ο τρόπος; Η γκόμενα δεν με θέλει κι αυτή που έχω ξέρει τα κουσούρια μου και με φανερώνει εύκολα!
Μήπως δεν κατάλαβαν πως είμαι ο οποιοσδήποτε, που την ιστορία μου την έγραψα στην πόρτα των αποδυτηρίων της ομάδας; Μήπως δεν ξέρουν όλοι πως με μια απλή καταγγελία στο Αστυνομικό Τμήμα της γειτονιάς μου, θα μπορούσε με μια ψευτοαναφορά για καθύβριση, να με πιάσει το ηλεκτρονικό έγκλημα; Βέβαια ακόμα κι εγώ ένα μπουγούριασμα τέτοιο δεν θα το ήθελα, αφού όπως σας ξαναείπα, καλό να ρίχνω το μελάνι αλλά σαν σουπιά που είμαι, θέλω να ξεφεύγω, άγγιχτος!
Βέβαια, άγγιχτος, άγγιχτος, στο τέλος μου έμεινε το κουσούρι και αυτοϊκανοποιούμαι, σαν καλός μαλάκας που είμαι.
Για την ιστορία θα σας φανερωθώ, από το βήμα αυτό, γιατί από το άλλο θέλω να κρατώ το μυστήριο του ...ενός, που κρύβω στο παντελόνι μου.
Φίλες και φίλοι, ο οδηγός του τρίκυκλου που βλέπετε στη φωτογραφία δεν είναι κανείς άλλος από μένα. Το πάθος μου για την ομάδα μ' έκανε να το βάψω πράσινο. Το πάθος μου. Γιατί κατά τα λοιπά, τ' άλλα πάθη δεν με καταφέρανε και με κρατούν εκεί. Μοναχικό, στερημένο και κακόμοιρο. Λυπηθείτε με...
Για το γνήσιο των λεγομένων, για το γνήσιο της υπογραφής...
ΜΚ.

ΥΓ. Χαιρετισμούς στο χωριό. Να μου φιλήσεις τον Ρομαντικό γιατί έχω μήνες να τον δω...

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.